Servèi de formació, inserció i acompanyament laboral de l´associació PODEM.

Igual que altres anys, aquest 2023 continuarem capacitant a persones amb diversitat funcional perquè puguen incorporar-se al mercat laboral. Ho farem dintre del nostre servei de formació, inserció i acompanyament laboral que l’´associació du a terme des de ja fa uns quants anys.

Aquest programa és finançat en part per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, en la convocatòria de subvencions de l’exercici 2022 dirigides a la realització de programes d’interés general per a atendre fins de caràcter social a càrrec del tram autonòmic de l’assignació tributària del 0,7% de l’impost sobre la renda de les persones físiques.

El Servei de formació, inserció i acompanyament laboral de l’associació PODEM té com a finalitat incorporar a les persones amb discapacitat al mercat laboral, mitjançant la creació d´itineraris paralitzats d’inserció sociolaboral el qual consisteix en el desplegament al voltant de la persona d’una sèrie de serveis i suports que acompanyen a la persona en el trànsit cap al món laboral. Aquests serveis consisteixen, entre d’altres en els següents:

1) Acollida i diagnòstic sociolaboral individualitzat.

2) Disseny i desenvolupament de l’itinerari individualitzat.

a) Atenció social.

b) Desenvolupament competencial

c) Orientació sociolaboral.

d) Prospecció i intermediació sociolaboral.

e) Suport en l’ocupació.

f) Alfabetització digital.

3) Acompanyament.

4) Pràctiques d’aprenentatge i inserció en empreses.

Si eres una persona major d’edat, amb una discapacitat i vols formar-te per incorporar-te al mercat laboral pots contactar amb nosaltres per participar deels nostres serveis cridant al telèfon 634566625 o escriguen un correu a davidleon@associaciopodem.org

T’esperem!!